برنامه‌های شستشو ماشین لباسشویی مدل GWM-L990S

از سری ساخت Lian Series، با ظرفیت 9 کیلوگرمی خود توجه خانواده‌های پر مصرف و پر جمعیت را به خود جلب کرده است. این لباسشویی در 2 رنگ نقره ای و سفید در بازار عرضه شده است. دور خشک کن 1400 دور بر دقیقه در کمترین زمان تمامی لباس‌ها را آبکشی و خشک می‌کند.

این است. موتور اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه است و برای راه ‌اندازی آن از برد الکترونیکی یا درایور استفاده می‌شود‌. این موتور مستقیما از طریق آهنربا به مرکز درام متصل می شود؛ و موتور، بدون تسمه و قرقره بار را به حرکت در می آورد. در این نوع موتور استفاده از گیربکس از بین می رود، در نتیجه قعطات کمتری در لباسشویی به کار برده می شود. بنابراین کارایی موتور افزایش می یابد و منجر به شستشویی آرام و بی صدا می شود.

این دستگاه لباس‌های شما را با 14 برنامه شستشوی اصلی و 6 برنامه تکمیلی شستشو خواهد داد. این برنامه‌ها شامل Crease Care، Go Quick، Night Wash، ECO و Feather می‌شود که در ادامه این مطلب به توضیح هر یک از برنامه‌ها پرداخته‌ایم. ابعاد این محصول در ابعاد استانداد یعنی ارتفاع*عمق*عرض: 85 * 60 * 5/ 59 سانتی‌متر است.

برنامه‌های شستشو ماشین لباسشویی مدل GWM-L990S

این دستگاه دارای برنامه‌های شستشوی قابلیت از بین بردن چروک لباس Crease Care، دارای برنامه جهت شستشوی سریع Go Quick 30، مجهز به برنامه اختصاصی جهت شستشوی لباس کودکان Baby Care، مجهز به برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ Night Wash، دارای برنامه جهت شستشوی کامل و به صرفه به منظور کاهش مصرف آب و برق ECO، دارای برنامه شستشو لبا سهایی از جنس پر Feather، قابلیت افزودن لباس در حین شستشو با دکمه Pause و مجهز به انجام شستشو در زمان دلخواه Time Delay است.

همچنین این دستگاه قابلیت شستشوی با تکنولوژی بخارشوی Turbo Steam را دارد که میتواند ضد چروک نمودن لباسها با بخار را با Refresh Steam انجام دهد و میتواند لباس ها را از هرگونه ویروس و میکروب پاکسازی کند.

برای  می‌توانید از وبسایت ما اقدام و با اطمینان خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید