سازنده یا برند فلنج

یکی از عواملی که بر قیمت فلنج تاثیر می گذارد، شرکت سازنده یا به عبارتی برند آن است. برخی از برندهای معتبر به دلیل کیفیت قطعاتی که تولید می کنند، محصولات خود را با قیمت های بالا عرضه می کنند. در واقع از آنجایی که قیمت تمام شده مواد اولیه ای که در تولید محصولات با کیفیت استفاده می شود بیشتر است، بنابراین قیمت نهایی قطعه نیز بالاتر است. یکی از معتبرترین برندها در این زمینه، شرکت بین المللی ایندستری ویژن است.

اندازه فلنج
عامل دیگری که بر قیمت فلنج تأثیر می گذارد اندازه آن است. در واقع چون برای ساخت فلنج سایز بزرگ از مواد بیشتری استفاده می شود به همین دلیل قیمت فلنج سایز بزرگ از سایز کوچک آن بیشتر است.

شکل سطح فلنج
شکل سطح فلنج یکی از عوامل دیگری است که بر قیمت تمام شده این قطعه پرکاربرد تأثیر می گذارد. در واقع انواع فلنج بر اساس شکل سطح شکل می گیرند. به عنوان مثال، هزینه جوشکاری فلنج و گردن متفاوت است.

مواد فلنج
جنس فلنج یکی دیگر از عناصر موثر در هزینه آن است. به عنوان مثال، یک قطعه فولادی ضد زنگ از نظر هزینه بسیار متفاوت از یک قطعه فولاد کربنی است.

عوامل موثر بر هزینه فلنج، اتصالات صنعتی، لوله و اتصالات

معرفی اتصالات صنعتی و عوامل موثر بر قیمت تمام شده آنها

شیرآلات صنعتی یکی دیگر از تجهیزات مهم در پروژه های صنعتی و شیمیایی می باشد. از شیرهای صنعتی برای تنظیم فشار و دمای سیالات و همچنین برای توقف و قطع جریان سیالات استفاده می شود. به شیرآلات صنعتی شیرآلات نیز می گویند.

کیفیت شیر ​​آب
یکی از عوامل موثر بر قیمت یراق آلات صنعتی کیفیت آن است. به طور کلی شیرهای مورد استفاده در پروژه های صنعتی به روش ریخته گری و آهنگری ساخته می شوند. شیرآلاتی که به روش آهنگری ساخته می شوند به دلیل اینکه کیفیت بالایی دارند قیمت بالاتری نیز دارند.

هزینه لوله و اتصالات نسبت به سایر کشورها

نوع اتصالات صنعتی
از آنجایی که شیرهای صنعتی در انواع توپی، کشویی، سوزنی، گلوبی، شیر کنترل جریان، شیر قطع کن، شیر دیورتر و … تولید می شوند، بنابراین یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این محصول، نوع آن است. .

برند سازنده جرثقیل
در قیمت اتصالات صنعتی و همچنین سایر خطوط لوله، نوع برند سازنده بر قیمت محصول تاثیرگذار است. همانطور که گفته شد، از آنجایی که برندهای معتبر در تولید محصولات خود از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند، طبیعتاً محصولات آنها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به عنوان مثال، برندهای معتبر آبکاری شیرها را به گونه ای انجام می دهند که در طول عمر بیشتر شیرها موثر باشد.

هزینه لوله و اتصالات نسبت به سایر کشورها

قطر و اندازه

دیدگاهتان را بنویسید